Şirketten yapılan açıklamaya göre 450 binden fazla içerik üreticisine ev sahipliği yapan Teamfluencer, yüzlerce marka tarafından aktif olarak kullanılıyor ve platform üzerinden yaratılan içerikler aylık 50 milyondan fazla kişiye ulaşıyor. Bu yatırımın ardından şirketin, platforma yeni özellikler eklemek ve pazarını genişletmek için stratejik bir plan izleyeceğini açıklayan Teamfluencer Kurucu Ortağı ve CEO’su Dilara Bostancıoğlu, sahip oldukları geniş know-how’ı daha fazla markaya ulaştırmayı, markaların pazarlama stratejilerindeki influencer etkisini artırmayı hedeflediklerini söyledi. – EKONOMİ SERVİSİ
Related Posts
Ankara’da ekmeğe zam hazırlığı
- Seher Alp
- 23 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Ankara'da ekmeğin fiyatının 1 Ocak 2025 itibarıyla 3,5 lira artırılarak 13,5 liraya çıkarılması bekleniyor.
Hepsiburada’nın satışına rekabet kurumu onay verdi: E-ticaret devi artık Kazakların
- Seher Alp
- 23 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Türkiye'nin önde gelen e-ticaret platformlarından "Hepsiburada", yeni bir döneme giriyor. Rekabet Kurumu, Hepsiburada'nın Kazakistan merkezli…
TP Petrol’ün Zeren Group’a satışına onay!
- Seher Alp
- 23 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Rekabet Kurulu, TP Petrol Dağıtım AŞ'nin tek kontrolünün Altınbaş Petrol ve Ticaret AŞ aracılığıyla Zeren…